Здравейте колеги ! Проблема е следния : от няколко дни насам колата сутрин рано на студен двигател пали без проблем но след 2 3 секунди гасне , след това пали и няма никакъв проблем. Днес се случи два пъти да запали и огасне но след това пак няма проблем. Промяна във вървежа не съм забелязал. Проблема се появи ден след като се прибрах ( Плевен - Пловдив) по магистралата и я настъпвах доста 160 180 км/ч . Възможно ли е да има някаква връзка с това и какъв може да е проблема. Колата е 147 1.6тс 105кс
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пали и гасне
Collapse
X
-
От някъде ти изпуска налягането в рейката.
Заподозрени са някоя от дюзите, регулатора за налягане или някоя връзка по горивопроводите.
При моя кенеф има едно маркуче точно зад динамото на рейката и заради него доста боксери са отишли за скраб, но при тебе как е точно не знам. Принципът обаче е съшия.
Всичко това разбира се, ако на диагностиката не излезе нищо.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Колата не е с боксер мотор.
Закарай я на диагностика, може разни датчици за положението на коляновия или разпределителния вал, да са сдали багажа. И имай предвид, че тия скорости от 160-180, са рискови за TS мотора. Голяма е вероятността следващия път да питаш, как се получиха дупките в буталото.
Comment
-
Ако 160-180 са рискови за ТС, то жална им майка. Старата 156 и то 1.6 не се оплакваше и при скорост над 200.
какво ги жалите толкоз. Аз 33-ката я язда с толкова и то регулярно всяка сутрин или вечер. Зависи каква смяна съм.
За диагностиката и аз го казах.
Но принципът за втория старт е един и същи за всички кочини!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Има изключения от правилото. Но и има доста теми тук, даже със снимков материал, какво става с буталата след движение с такава скорост. И кофти масло в колата.
Иначе колега да иде на диагностика. Няма смисъл от хвърляне на боб и да гадаем. Ако някой знае в Пловдив подходящ сервиз, нека каже.
Comment
-
В сервиз ли я закачи?
Има доста параметри които се гледат ( от хората които знаят какво пише ). Не винаги записва грешки.Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
-
Първоначално публикувано от vankata143 Покажи съобщениеЗакачих я на диагностика и нищо ново не показа . Старите си грешки ( катализатор и ламбда )
Comment
-
Аз бих заложил, както каза някой от колегите, на теч от маркуч преди рейката. Временно можеш да заобикаляш неудобството с гасненето (поне така си мисля) като даваш на контакт 3-4 пъти преди да запалиш, за да подкачи гориво помпата и да вдигне налягане.Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9JTD, вътрешен фейслифт.
Comment
-
Скромния ми опит с лечението на тоя проблем когато се сблъсках с него лично през 07-08 година, както и наблюденията ми след това по други коли, е че много рядко проблема е свързан с подаването на гориво от помпата до рейката......тая система по мое мнение функционира доста добре при тия коли.......
Лошото е че другите възможни проблеми са твърде разнообразни и обширни за да се решат понякога с една диагностика.....дори и ако тоя дето гледа чува петела......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment